miércoles, 23 de julio de 2014

EL POETA capítol 3er griFOLL 14





L’ altre sóc jo, de Charleville de Portugal mateix. Déu estava malalt,
greu, jo vaig néixer després, a la de tres per tres amb cavall i cap a Berlín,
l’ Alemany no, dic el d’ Orient. Anava a estudi als Franciscans, tocant a la
cantonada on assajaven la Blake Underground. Quan era petit el món encara era
en blanc i negre, s’ aprimava en un carrer de Praga. Vaig començar a escriure
per aprendre a llegir, doncs volia comprendre als ocells, per això em vaig
instal·lar quaranta dies i quaranta nits a la costa brava. Allà vaig conèixer a
la Maga. Va ser el dia menys pensat i vam ‘nar a prendre uns cerebrinos a la
cerebrerinería del William. En Charles va dur bombons de xocolata i la Tardor
que li cruixíem cada cop que els arbres es deixaven dur pel vent, però lo
millor era el Plath, sí, jo no parava de fumar bombons per poder llegir el
Plath. El Jim era a fora, a la teulada, hi havia una festa de sargantanes
efervescents i ell ho filmava. Quan vaig complir set anys vaig perdre una
sabata i no, no tenia el peu de plom. M’ agraden les persones i els caramels de
romaní.




EL POETA

No hay comentarios:

Publicar un comentario